BluePrint Automation, producent van secundaire verpakkingsmachines, heeft Gijsbert Dezaire benoemd als nieuwe CEO van de wereldwijde BluePrint Automation Group. Hij volgt hiermee Martin Prakken op die meer dan drie decennia in het bedrijf werkzaam is, waaronder 23 jaar als CEO en 8 jaar als president van de Amerikaanse divisie.
In hun rol als meerderheidsaandeelhouder zullen Martin Prakken en zijn vrouw Juliette een nauwe en actieve betrokkenheid bij het bedrijf behouden. Prakken zal hierbij de functie van bestuursvoorzitter op zich nemen en samen met het team blijven werken aan technologie & innovatie.
Martin Prakken
Dezelfde bedrijfsfilosofie
Dezaire brengt meer dan 20 jaar MD/CEO-ervaring mee naar het bedrijf. Omdat hij de afgelopen twee jaar lid was van de raad van commissarissen, is hij al goed bekend met BPA. Belangrijker nog is volgens het bedrijf dat Prakken en Dezaire elkaar al vele jaren kennen en dezelfde filosofie delen als het gaat om het bedienen van haar klanten en het behouden van de bedrijfscultuur.
Kernovertuigingen van BPA
Als nieuw aangestelde CEO zet Dezaire zich in voor het hooghouden van de kernovertuigingen van BPA. ‘De focus van het bedrijf is om een goede werkgever zijn voor zijn mensen, en daarmee een goede leverancier die waarde levert aan zijn klanten’, aldus Dezaire. ‘Het ‘BluePrint-verschil’ onderscheidt ons op de markt als een familiebedrijf dat zich oprecht inzet om onze klanten dag in dag uit te bedienen, ongeacht de uitdagingen.’