3 vragen aan ... Mick de Reuver als nieuwe directeur bij FroQ Brandservices

Voor onze wekelijkse rubriek '3 vragen aan' vroegen we deze week aan Mick de Reuver van FroQ naar zijn visie vanuit een designbureau om te werken voor de verpakkingsbranche.

Vraag 1: vanuit de packaging designwereld ben je uiteindelijk Algemeen Directeur van FroQ Brandservices geworden. Welk voordeel brengt je designervaring je in deze nieuwe functie?

Het heeft alleen maar voordelen om de bureauwereld zo goed van binnen te kennen. We werken heel nauw samen met de nationale en internationale packaging designbureaus van onze opdrachtgevers. En bij FroQ streven we er altijd naar om het design zo uit te werken dat het precies van de drukpers rolt, zoals de designer het heeft bedoeld (en de opdrachtgever het heeft goedgekeurd). Dan helpt het enorm als je begrijpt hoe designers denken en welke keuzes ze maken. 

Vraag 2: Wat zijn qua beleid de speerpunten voor de komende jaren voor FroQ Brandservices? 

Wij hebben het afgelopen jaar verschillende nieuwe, grote opdrachtgevers mogen verwelkomen. Dat is natuurlijk super en het mooie resultaat van de intensieve samenwerking tussen onze verschillende disciplines en internationale locaties. De komende periode staat in het teken van het laten ‘boarden’ van deze opdrachtgevers. Daarnaast hebben we de gezonde ambitie om ons te blijven ontwikkelen en verder te groeien. Niet alleen in het binnenland maar ook daarbuiten. 

Vraag 3: Welke belangrijke markttrends zullen het komende jaar van invloed zijn op de activiteiten van FroQ Brandservices?

Wij volgen niet zozeer trends, maar begrijpen marktbehoeften als geen ander. Daar spelen we altijd tijdig op in met het continu verder ontwikkelen van onze services. Nieuwe ontwikkelingen spelen zich vooral af in de digitale wereld. We zijn ‘digital from the start’ en hebben daardoor een flinke voorsprong op de rest van onze branche. En of het nu gaat om het verder doorontwikkelen van onze workflowtool, onze eersteklas 3D packshots of ons nieuwe ECM DAM-systeem: op een -systeem efficiënte, effectieve manier kwalitatief goed werk afleveren is en blijft onze belangrijkste prioriteit.

FroQ brandservices – nieuwe directeur

Na 16 jaar draagt Managing Director Edgar van der Velde het stokje over aan Mick de Reuver. We zijn heel blij met Mick als onze nieuwe Algemeen Directeur. Mick is sinds een aantal jaren Business Unit Director bij FroQ en heeft zijn sporen in de wereld van packaging design implementatie ruimschoots verdiend. Zo werkte hij eerder als Managing & Account Director bij PROUDdesign en deed hij veel ervaring op bij packaging designbureau DJPA Partnership/Anthem Worldwide.Edgar gaat genieten van een welverdiend pensioen, maar blijft als een van de oprichters van FroQ Brandservices bij FroQ bedrijf betrokken als aandeelhouder. Edgar van der Velde, ontzettend bedankt voor alle jaren waarin jij zo'n groot aandeel leverde aan het succesvol neerzetten en uitbouwen van ons bedrijf! We gaan je missen!   Mick de Reuver, we wensen je heel veel succes met deze prachtige functie! We hebben er alle vertrouwen in dat FroQ Brandservices onder jouw leiding een mooie toekomst tegemoet gaat, waarin kwaliteit, innovatie en de beste service hand in hand blijven gaan

thumbnail_image001

Nieuwe directeur bij FroQ Brandservices

Meer artikelen

recent new image
Daan van Urk: ‘De...

De column 'De dag van ...' wordt...

Lees meer
recent new image
DesignVisie: Awards

In de rubriek DesignVisie bespreekt...

Lees meer
recent new image
Roemer Zijp:...

‘We willen met z’n allen verduurzamen....

Lees meer
recent new image
VNV-er Sanne van der...

De column 'De dag van ...' wordt...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox