Zeven POPAI awards voor STI displays

Zeven POPAI awards voor STI displays

De STI Group heeft vijf gouden en twee zilveren awards gewonnen op de POPAI D-A-CH Awards 2018. Het Duits, Oostenrijkse en Zwitserse prijzengala in Frankfurt voor de beste displays voor ‘Point of Purchase Advertising International’ had dit jaar bijna 60 inzendingen in 15 categorieën.

De Primavera display voor douchezeep won goud vanwege zijn kleine oppervlak die optimaal is afgestemd op de beperkte ruimte in reformwinkels, apotheken en drogisterijen. De jury beloonde de draaiende display met hoestsnoepjes van Wick aan de ene kant en Dallmann's aan de andere kant. Iedere zijde is individueel voorzien van een branding en aangepast aan de verschillende verpakkingsformaten.

Mozart
Erg mooi is de pianodisplay voor Reber Mozart die de gouden publieksprijs won. De kartonnen piano is eenvoudig op te zetten en heeft prachtige details die de aandacht van de klant trekken en de verkoop te stimuleren.
De Brandweerman Sam op de Jupiter-brandweerwagen sluit aan bij de televisiereeks en is de perfecte achtergrond voor speelgoed van de Simba Dickie Group.
Een andere gouden award winnaar is de display met het bewegende startscherm voor de nieuwe Super Mario Odyssey van Nintendo. De gestanste en vierkante elementen creëren een 3D-effect, terwijl een geïntegreerd motortje de cap van Mario in staat stelt om op en neer te bewegen.

Festivalstijl
De Borco Cocktail-Car won zilver voor zijn creatieve manier om sterke drank de presenteren in een food-display in festivalstijl. Meeneemreceptkaarten inspireerden shoppers om te experimenteren met het mixen van nieuwe drankjes
De POPAI D-A-CH jury reikte ook goud uit aan het geschenkpakket voor Störtebeker-bier dat gezamenlijk is ontwikkeld met Papacks. Het pakket heeft de vorm van het prachtige Hamburg Elbphilharmonie-gebouw.

www.sti-group.com

Artikel delen