World of private label' RAI Amsterdam

 

Op 25 mei vindt het seminar van PLMA's 2009 'World of Private label' plaats in de RAI in Amsterdam van 14:00 tot 16:00. Er komen verschillende onderwerpen aan bod zoals recessiestrategieën, nieuwe producten en duurzaamheid. Op 26 en 27 mei is de vakbeurs geopend.

 

Hoe detailhandelaren en fabrikanten het best om kunnen gaan met de recessie staat bovenaan op de agenda. Eric Nanninga, partner van het adviesbureau Deloitt, geeft in het eerste seminarie advies over de veranderende economische situatie en bespreekt wat de beste kansen zijn in deze huidige markt.

 

De tweede seminarpresentatie biedt een opdracht over hoe een grote supermarktketen omgaat met nieuwe producten. Bruce Langlands, hoofd productontwikkeling Superquinn Ierland, geeft uitvoerig uitleg over het succesvol cre�ren van nieuwe producten.

 

Dit jaar heeft de beurs ongeveer 3200 stands en 1700 exposanten. Meer dan 65 landen worden paviljoens aanwezig zijn inclusief nieuwe exposanten uit Ierland, Chinam Dubai en Letland.

 

De nieuwste product- en verpakkingsinnovaties uit de hele wereld zullen getoond worden op �World of private label�. Een �Idee�n Supermarkt� toont honderden soorten voedsel en non-food producten van meer dan 60 handelaren uit Europa, Noord en Zuid Amerika en Azi�.

 

De internationale beurs wil wereldwijd kopers aantrekken van supermarkten, warenhuizen, drogisterijen, groothandelaars, importeurs en exporteurs.

 

www.plmainternational.com

 

Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen