Winkeltje spelen met miniverpakkingen

Ter ere van haar 125-jarig bestaan kunnen klanten van Albert Heijn vanaf 10 april supermarktproducten in miniformaat verzamelen om zelf winkeltje mee te spelen. 

Klanten ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen een gratis mini om zelf een winkeltje mee te beginnen. Er zijn 51 verschillende producten in miniformaat uitgebracht. Van A-merk artikelen als wasmiddel, pindakaas en frisdrank, tot levensmiddelen als appels en brood.Om het helemaal compleet te maken is ook een minivariant van het eerste echte AH-winkeltje in Oostzaan te koop, inclusief toonbank en schappen. Ook is er tijdens de actieperiode speciaal winkelspeelgoed verkrijgbaar zoals een kassa, winkelwagentje en weegschaal. 

Ruilmiddag mini's
Tijdens de actieperiode introduceert Albert Heijn diverse andere initiatieven. Zo kunnen kinderen van 4 tot 12 jaar in XL-winkels hun supermarktmanagersdiploma behalen door het uitvoeren van verschillende opdrachten. Ook vindt er op 9 mei 2012 een ruilmiddag plaats bij alle AH-supermarkten, waar klanten hun mini's kunnen verhandelen om hun assortiment compleet te maken. Bovendien krijgen nieuwbakken supermarktmanagers via ah.nl/winkeltje toegang tot extra's om winkeltje spelen nóg leuker te maken.

Terug Blikken
Daarnaast blikt Albert Heijn in de actieperiode terug op het 125-jarig bestaan met drie nostalgische bewaarblikken. Elk Terug blik staat symbool voor een bijzonder onderwerp uit de Albert Heijn geschiedenis. Van de beginperiode van Albert Heijn in 1887, tot eigen merken historie en de eerste zelfbedieningswinkel van Albert Heijn.

www.ah.nl

Minipackages to play minigrocery

Due to her 125th anniversary dutch retailer Albert Heijn launches 51 products in miniformat for kids to play minigrocery themselves. It also launches historical tin cans from three different periods of time to honour her 125 years of history.

Reacties

Reactie toevoegen