Verpakkingscommunicatie centraal op Packaging Sense

Verpakkingsdesigngoeroe Lars Wallentin staat samen met marketingconsultant Johan Kruse aan de wieg van de website Packaging Sense.

Via www.packagingSense.com wil Wallentin zijn langjarige ervaring op het gebied van communicatie via verpakkingen delen. De input komt in eerste instantie van Wallentin zelf. Maar bezoekers hebben ook de mogelijkheid hun eigen case aan te dragen. De interessantste cases worden behandeld.
'Het gaat vooral over communicatie via de verpakking want over de techniek van het verpakkingsontwerp is al genoeg', aldus Wallentin. 'Ons doel is het om meer kennis te verspreiden over de communicatiekracht van de verpakking', vult Johan Kruse aan. 'Want het eerste doel van een verpakking is natuurlijk om het product te beschermen, maar een heel belangrijke is ook om door middel van de verpakking het product te verkopen. En daar weten merkeigenaren en verpakkingsontwerpers heel weinig van. We hoeven er geen geld aan te verdienen, als we maar uit de kosten komen.'
Aanmelden van cases kan via www.packagingssense.com onder het kopje PackAttack.

Bron: 
VerpakkingsManagement

Reacties

Reactie toevoegen