VBAT heet voortaan Superunion

VBAT heet voortaan Superunion

Superunion is de nieuwe naam van grafisch ontwerpbureau VBAT. Het brand design bureau in Amsterdam met klanten als Heineken, Albert Heijn, Etos, GAMMA en Danone, was al aangesloten bij het internationale netwerk, maar neemt nu ook definitief de naam over.

Wereldwijd werkt Superunion voor merken als NASA, Microsoft, Bank of America, Intel, Colgate, Ford en Nestlé en geldt als center of excellence op het gebied van corporate identity & packaging, informeert VBAT.


Superunion-team vlnr: Anthony Ford (creative director), Angelique de Hont (managing director),Robbert Dickmann (client services director), Elseline Ploem (brand director), Ditte Glebbeek (creative director), Gaston van de Laar (brand director), Peter Eisen (creative director).

Superunion: ‘Voordelen internationaal netwerk’

‘De naamsverandering is een logische, volgende stap waarmee we de behoeften van onze klanten nog beter kunnen invullen. Afgelopen jaar heeft meer dan ooit de voordelen duidelijk gemaakt van een internationaal netwerk waarin we met elkaar zijn verbonden en we wereldwijd de beste mensen om de “virtuele” tafel kunnen krijgen. Voor onze collega’s en klanten is het geweldig toegang te hebben tot de meest inspirerende cases, innovaties en specialismen. En deel uit te maken van het portfolio aan iconische merken’, zegt Angelique de Hont, managing director Superunion Amsterdam.

Gerelateerd nieuws

VERPAKKING DESIGN TRENDS 2021
maandag 15 maart 2021
NL Packaging Awards 2020
donderdag 12 november 2020
VBAT en dBOD bundelen krachten
dinsdag 26 april 2016