Sprekers NL Packaging Event 2019

Op 19 en 20 maart 2019 wordt in de Rijtuigenloods in Amersfoort voor de eerste keer het NL Packaging Event georganiseerd, waar design en creatie centraal staan. Het draait om verpakkingen, maar dan om de creatieve kant. De verpakking als marketinginstrument.

The place to be voor marketeers, brand-, design- en category managers, en designers van merken en retailers; dat is wat de organisatoren van het nieuwe NL Packaging Event voor ogen hebben. Dat biedt naast uitgebreide netwerkmogelijkheden een hoogwaardig lezingenprogramma vol inspirerende sprekers. Zo’n zestig partners zullen tijdens het event laten zien hoe ze bijdragen aan een creatieve, succesvolle verpakking. Exclusief toegankelijk voor de doelgroep.

Iedere week zal op deze site een spreker worden voorgesteld. Vorige week is prof. Dr. Erik Scherder onder de aandacht gebracht, deze week is de beurt aan:

Neuromarketeer

Hoogleraar cognitieve neurowetenschappen prof. dr. Victor Lamme is ook actief op het gebied van neuromarketing. Met de komst van hersenscans werd het voor het eerst mogelijk de impact van reclame, verpakking en design direct te meten in het brein van de consument. Leer waarom consumenten ondervragen zo weinig zegt over consumentengedrag en waarom 80% van de producten die in de markt worden gezet daarom mislukt. Ontdek op welke knoppen in het brein van de consument moet worden gedrukt voor een effectieve marketing. En wat de nieuwste ontwikkelingen zijn in de toepassing van hersenwetenschap in marketing.

Packaging Awards

Op het evenement zullen eveneens de genomineerde inzendingen voor de NL Packaging Awards 2019 te zien zijn. In 12 categorieën kunnen bedrijven hun verpakkingen en innovaties inzenden. Inzendingen kunnen worden aangemeld via https://packagingawards.nl/awards/categorieen/. De jurering hiervan is in februari 2019.

www.nlpackagingevent.nl

www.packagingawards.nl

Reacties

Reactie toevoegen

Gerelateerd nieuws

donderdag 8 november 2018
woensdag 15 augustus 2018