Snack tomaten in "sportieve" verpakking

Twee Zwitserse plantaardige marketeers zijn met de lancering van hun snacktomaten in een opvallend verpakkingsontwerp, net op tijd voor het komende FIFA wereldkampioenschap voetbal 2018.

De snacktomaten zijn verpakt in de Schur Star zak die de vorm heeft van en eruit ziet als een voetbalshirt. De tomaten in de opvallende verpakking zijn zowel bestemd voor voetbalfans als voor de gezondheidsbewuste consument, verklaren de Zwitserse plantaardige marketeers.

Het innovatieve Schur Star concept is naar eigen zeggen geschikt voor andere ontwerpen na het WK, bijvoorbeeld een ster of een hart, en eenvoudig aan te passen naar de klassieke formaten als een stazak met handvat of een hersluitbare zak.

www.schur.com

Snack tomatoes in a sporty Schur Star packaging

Two Swiss vegetable marketeers are launching their snack tomatoes on the market with a striking packaging design, and are just in time for the FIFA World Cup 2018.

The snack tomatoes are packed in the Schur Star bag which has the shape and looks like a soccer shirt. The tomatoes in the striking packaging are both destined for soccer fans as well as for the health-conscious consumers, according to the Swiss vegetable marketeers.

The innovative Schur Star concept is suitable for other designs after the World Cup, such as a star or a heart, and is easy to change to classic formats such as a stand-up bag with carrier handling or a reclosable bag.

www.schur.com

Reacties

Reactie toevoegen

Gerelateerd nieuws

woensdag 14 februari 2018
woensdag 23 september 2015