Rexam produceert 3FM Serious Request blikje Grolsch

Bierbrouwer Grolsch brengt begin december een speciaal Grolsch 3FM Serious Request-blikje op de markt. Het actieblikje wordt geproduceerd door Rexam in haar fabriek in het Engelse Milton Keynes.

Per verkocht actieblikje Grolsch gaat 0,25 euro naar 3FM Serious Request, dat zich dit jaar inzet voor het terugdringen van babysterfte. Met de tekst Raise your can vraagt Grolsch aandacht voor 3FM Serious Request en kunnen consumenten een bijdrage leveren aan de opbrengst.

Grolsch is een van de hoofdsponsors van 3FM Serious Request 2012. De actie vindt dit jaar in Enschede plaats. Tom Verhaegen, Algemeen Directeur Koninklijke Grolsch: ‘Uit ervaring weten we dat speciale blikken enthousiast worden ontvangen door de consument. We hopen met deze 3FM Serious Request blikken dan ook zoveel mogelijk consumenten aan te spreken, om uiteindelijk een groot bedrag over te kunnen maken voor de Glazen huis actie hier in ons thuisgebied. 'Raise your can' voor een geweldige 3FM Serious Request actie in Enschede’. Het Grolsch 3FM Serious Request blik betreft een 50 cl bierblik en is vanaf woensdag 5 december te verkrijgen bij diverse supermarkten en slijterijen in heel Nederland. Grolsch geeft een consumenten adviesprijs van 1 euro per blik. De blikken worden per stuk verkocht.

www.grolsch.nl

www.rexam.com

Rexam produces special edition Grolsch can for 3FM Serious Request

Rexam Beverage Can has been chosen by Grolsch to produce a special edition can to support the company’s partnership with 3FM Serious Request, an annual charity fundraising event run by Dutch radio station 3FM. 3FM Serious Request 2012 will draw attention to baby mortality.

As one of the main partners for the 3FM Serious Request event, which sees three DJs locked in a glass room for six days hosting a radio show, Grolsch will use the unique and eye catching design to encourage its consumers to contribute to the cause. For every can sold, Grolsch will donate €0.25 to 3FM Serious Request. The cans will be available from early December in retail outlets across the Netherlands.

Rexam’s Milton Keynes plant is producing the 50cl cans, which will be filled with the well known Grolsch premium lager, and will display the strapline ‘Raise Your Can’ and music themed imagery.

Reacties

Reactie toevoegen