Pakkend BIC idee van STI Line

STI Line, onderdeel van de STI Group, heeft onlangs een display ontworpen voor BIC-aanstekers dat op een eenvoudige manier het verkopen op de point-of-sale (POS) moet promoten, luidt de uitleg van het bedrijf.

De bovenmaatse aansteker dient als blikvanger in Britse en Ierse Cash & Carry supermarkten vanwege het ongebruikelijke formaat in een helderblauwe kleur. De grote BIC-aansteker van golfkarton is snel en simpel op te bouwen. De achterzijde van de 1.70 meter hoge display bestaat uit een stabiel pop-up element die in één handeling opgezet kan worden. De display bevat 30 bakjes met in krimpfolie verpakte BIC-aanstekers. Het hoofdgedeelte is voorzien van gleuven die kunnen worden gebruikt om aanverwante artikelen uit te hangen. Het BIC-logo is door middel van een sticker aangebracht. Dit maakt bedrukken op de display zelf overbodig, aldus de display-producent.

www.sti-group.com

Catchy BIC idea of STI Line

STI Line, part of the STI Group, recently designed a display that presents BIC lighters in a simple way and promotes sell-through at the POS, according to the company.

The oversized lighter serves as an eye-catcher in British and Irish Cash & Carry markets with the unusual size in a bright blue color. The large corrugated BIC lighter can be put up quick and simple. The rear of the 1.70 meter tall POS display consists of a stable pop-up element thats sets up in one  motion. The display is stocked using up to 30 trays of shrink wrapped BIC lighters. The main body also has slots which can be utilised to hang out related articles. The BIC logo is applied with an adhesive sticker that elaminates the need for complex printing on the body of the display, says the display manufacturer.

www.sti-group.com

Reacties

Reactie toevoegen