Op z'n kop in Londen

Frisdrankproducent Britvic is een uitdaging aangegaan met Bragster.com en heeft alle Tango blikjes van 330 ml op zijn kop laten drukken.

 

Bragstar is een kruising tussen social network Hyves en televisieprogramma Jackass.

Via Bragstar kunnen internetters elkaar uit dagen om iets geks te doen.

 

Bragster heeft Britvic, de producent van het drankje Tango, uitgedaagd om de blikjes omgekeerd te laten drukken.

 

Volgens de manager van houdt het merk ervan om onverwachte dingen te doen. De nieuwe omgekeerde blikjes zullen slechts beschikbaar zijn voor een bepaalde periode maar zeker de aandacht van de consument trekken. Ze verwachten dat er meer blikjes verkocht zullen worden, dat was met hun vorige campagne ook het geval.

 

Het blikje is met een stunt geïntroduceerd. Meisje in oranje bikini's en jongens in oranje zwembroeken deden op verschillende plekken in Londen de handstand. Zo stonden de bij de Tower Bridge, in metro's en in museum Tate Modern.

 

Ontmoeting Britvic en Bragster: www.bragster.com/brags/314673-bragster-gets-tangod

 

Op z'n kop op de vulband: www.bragster.com/users/305136-tango/brags/318484-entry-for-print-their-c...

Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen