Nieuwsronde: packaging design buitenland | Cocktail topper

Nieuwsronde: packaging design buitenland | Cocktail topper

De redactie van VerpakkingsManagement scant wekelijks buitenlandse verpakkingssites op noviteiten en ontwikkelingen. Deze week vielen ons onderstaande design berichten op uit World Brand Design, Packaging of the World, Package inspiration, Packaging News

Honing als medicijn

In een wereld die steeds meer prioriteit geeft aan gezondheid en welzijn, hebben merken tegenwoordig de kans om op verantwoorde wijze gebruik te maken van de grootste bron van allemaal: moeder natuur. Voor Manukora, een honingproducent uit Nieuw-Zeeland, gebruikt voor haar Manuka Honing natuurlijke ingrediënten en ethische productie.
Creatief bureau Pendo kreeg de opdracht om het merk te restylen voor de gezondheids- en welzijnsruimte. Het bureau ontwikkelde een ingetogen en geavanceerd verpakkingssysteem dat de nadruk legt op de natuurlijke geneeskrachtige eigenschappen en voordelen van Manuka. Materialen en formaat werden zorgvuldig overwogen, wat resulteerde in een luxe apothekersmerk dat is uitgekleed tot de essentie.
Bron: Packaging of the World


Creatief bureau Pendo kreeg de opdracht om het honingmerk Manuka te restylen voor de gezondheids- en welzijnsruimte.

In bloemen gewikkeld

Butter Up is een dessertmerk dat gespecialiseerd is in gebak en gebakken lekkernijen. Emilija ontwierp voor het bedrijf een speciale cadeau set voor zorgvuldig uitgekozen gebakjes om genegenheid te tonen aan dierbaren in de pandemie.
Bloemen zijn als hoofdthema van het ontwerp gebruikt, omdat bloemen vaak worden gebruikt als een cadeau. Voor de ontwerpstructuur is inspiratie gehaald uit boter en glazuur wervelingen om een ​​bloemdessin te vormen met een twist-lock mechanisme. Bij het openen ontvouwt de verpakking zich als een bloem in volle bloei, waarbij het dessertgebak zichtbaar wordt.
Bron: Package Inspiration


Emilija ontwierp de Buter Up verpakking voor gebak.

Limited-edition

The No7 Beauty Company, onderdeel van Boots, lanceert een nieuwe campagne en limited-edition lipsticklijn, gecreëerd in samenwerking met ontwerpbureau Free The Birds.
De campagne omvat een nieuwe verpakking met het No7-logo en de naamgeving voor de limited-edition lippenstiftlijn.
Free The Birds heeft de vier kleuren van No7's Moisture Drench-reeks hernoemd: Respect Rouge, Hope Taupe, Freedom Plum en Equality Coral, een knipoog naar de geest van de positionering van No7's Unstoppable Together.
Het creatieve bureau heeft ook het iconische No7-logo aangepast met een smile-pictogram dat van nature in de "o" van No7 zit, dat zich nu uitbreidt over de behuizing van de lippenstift in een gewaagde en feestelijke tweekleurige roze kleurstelling.
Bron: Packaging News


The No7 Beauty Company, onderdeel van Boots, lanceert een nieuwe campagne en limited-edition lipsticklijn, gecreëerd in samenwerking met ontwerpbureau Free The Birds.

Gefermenteerd design

De licht bruisende, zoete drank die bekend staat als kombucha heeft de wereld stormenderhand veroverd. Een nieuw ontwerp van de Argentijnse Slug Club Kombucha geeft een nieuwe kijk op het doorgaans saaie uiterlijk van de drank.
Het aluminium blikje maakt een onmiddellijke visuele impact met verleidelijke, passend vloeiende typografie van The Collected Works. Met zijn verfrissende verpakking heeft Slug Club het potentieel om zelfs ongemakkelijke consumenten te inspireren om de smakelijke gefermenteerde drank erin te proberen.
Bron: PrintMag


Een nieuw ontwerp van de Argentijnse Slug Club Kombucha geeft een nieuwe kijk op het doorgaans saaie uiterlijk van de kombucha drank.

Cocktail topper

Brand Strangelove uit Australië introduceert een natuurlijke drankgarnering om aan drankjes toe te voegen. Met de toepasselijke naam Tipple Topper, voeg je deze toe aan de bovenkant van een gin tonic of een cocktail voor een heerlijke smaakvolle toevoeging. De gedehydrateerde fruitsoorten hebben geen kunstmatige kleur-, smaak-, zoet- of bewaarmiddelen en geen toegevoegde suikers.
Het verpakkingsontwerp van de Tipple Topper Cocktailgarnituren is van Marx. De typografie is uit de SAA-serie, het officiële lettertype dat wordt gebruikt op Australische verkeersborden. De verpakkingsafbeeldingen zijn no-nonsense en communiceren duidelijk wat het product inhoudt.
Bron: World Brand Design


Het verpakkingsontwerp van de Tipple Topper Cocktailgarnituren is van Marx.

Gerelateerd nieuws