Nieuwe maltdrank in bijzondere fles

Onlangs is in Engeland een nieuwe premium, non-alcoholische maltdrank gelanceerd genaamd Ultimalt. Ultimalt is een bekende frisdrank in Afrika en het Caribisch gebied, aldus Spear, het verantwoordelijke bedrijf voor de etiketten op de fles van de softdrink.

Niet alleen de speciaal ontworpen glazen fles is uitzonderlijk, maar ook naar eigen zeggen de opvallende etiketten. Om de gewenste uitstraling voor dit nieuwe product te verkrijgen, was Spear verantwoordelijk voor alles, van ontwerpconcepten tot etikettoepassingen. Het drukgevoelige eindetiket komt tot stand met een zeskleurenzeefdruk/flexocombinatie. Het ontwerp is gedrukt op een gemetalliseerde film en geaccentueerd met semi-opake kleuren om een metallic glans te krijgen, informeert de etikettenleverancier.

Distributeur Kato Enterprises is van mening dat Ultimalt maltdranken naar een nieuw niveau zal tillen. Kayode Toyinbo, directeur van de Afrikaanse en Caribische divisie van Kato Enterprises, beschrijft de nieuwe frisdrank als een malt als geen ander: ‘(…)Een hoog kwaliteit brouwproces, de mooi ontworpen, op maat gemaakte fles, de elegante verpakking en een mout-smaak verrijkt met vitamine B.’

www.spearsystem.com

Reacties

Reactie toevoegen