Nieuwe beurs Packology in Rimini ‘succes’

 

Het kleine zusje van Ipack-Ima, de nieuwe verpakkingsbeurs Packology in Rimini, heeft aan de verwachtingen voldaan. Ruim 8300 bezoekers, waarvan 20% uit het buitenland.

Ucima, de Italiaanse associatie van producenten van processing- en verpakkingsmachines, wilde naast de grote, driejaarlijkse beurs  Ipack-Ima  een tweede platform, waar de Italiaanse verpakkingsindustrie zich kan presenteren. In samenwerking met de beurs van Rimini, werd Packology opgezet. Het is een beurs die iedere drie jaar zal plaatsvinden.

De beurs, 30.000 m2 groot, duurde vier dagen en bracht bij 100 vakjournalisten naar Rimini, waarvan een kwart uit het buitenland kwam. Volgens de organisatie was het niveau van de bezoekers hoog en waren er managers van merken als Bayer, Barilla, Novamont, Ferrero, Unilever, Glaxo en andere bekende merken.

Volgens de beursorganisatie vonden er 700 geplande businessmeetings plaats en was er een uitgebreid seminarprogramma, waren er technische lessen voor operators en workshops over industriële automatisering.

 

www.packologyexpo.com

 

 

Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen