Nieuw verpakkingsdesign Cup-a-Soup

De verpakking van Cup-a-Soup heeft een nieuw grafisch ontwerp gekregen.

Mountain tekent voor het nieuwe grafisch ontwerp en licht dat toe. ‘De merkstijl van Cup-a-Soup is vooral gebaseerd op iconografie. Dit principe is in het redesign nog sterker gemaakt. In eerste instantie door van de huidige fotografische groene soepkop een grafisch en trots device te maken. De soepkop is daarbij onderdeel van het logo geworden. De humor en sympathie in het merk is verder benadrukt door de glimlach in de soepkop en de speech balloon die de smaak op verpakking communiceert. Tot slot wordt er gebruik gemaakt van heldere kleuren en dynamische inzet van de ingrediënten. Dit om het merk nog meer energie te geven.'

www.mountain.nl

New packaging design Cup-a-Soup

Cup-a-Soup has a redesigned pack. The dutch agency Mountain is responsable for the redesign. The soupcup has become part of the logo. Mountain says that the humour and sympathy of the brand is more stressed by the smile in the soupcoup and the speech balloon who communicates the taste. Vivid colours should give the brand more energy.

Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen