Nieuw team voor Macropak 2010

Een nieuw Macropak-team is hard aan het werk om Macropak 2010 tot een beurs te maken waarop bezoeker en exposant elkaar echt ontmoeten. In december 2009 was driekwart van de beschikbare standruimte al verkocht en dat is volgens projectmanager Marc Klumper en salesmanager Joyce van Zoeren zeer bevredigend. De vraag is natuurlijk waarin de editie van 2010 zal verschillen van de vorige.

 'Om te beginnen draait het weer om Macropak en niet in eerste instantie om de Industriële Week, zoals in 2008. Uiteraard vindt de IW plaats, maar de afzonderlijke beurzen zijn weer als zodanig herkenbaar in alle uitingen. Samen vormen ze de Industriële Week 2010.'

Wat de afzonderlijke vakbeurzen bindt, zijn die overkoepelende thema's onder de noemer "Fit for the future". 'Het gaat erom', zegt Klumper, 'dat we op de beurs de informatie en kennis bieden die bedrijven klaar maakt voor de toekomst.'

Bezoekers kunnen bij registratie al selecteren in welke thema's ze geïnteresseerd zijn en de daarbij behorende exposanten selecteren. Zo schiet je eigenlijk met scherp naar elkaar. Het gaat er om dat de perfecte match ontstaat. Dat verhoogt de effectiviteit voor bezoeker en exposant enorm.'

Het volledige interview staat in de januari-uitgave van VerpakkingsManagement.

Bron: 
www.macropak.nl
Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen