Nieuw openingssysteem Dairy Crest

Onlangs heeft Dairy Crest, een Engelse zuivelonderneming, een serie snacks in de vorm van kaasstukjes gelanceerd met de merknaam Cathedral City.  Ze hebben zich tot Wipak UK gericht voor het creëren van een innovatief en klantvriendelijk verpakkingsformaat.

De hedendaagse consument eist verpakkingen die gemakkelijk te openen zijn zonder het gebruik van een mes of schaar; iedere portie van Vintage, Mature of Extra Mature van 12 gr zorgt daar voor, aldus Wipak. De individuele verpakkingen hebben elk een geavanceerde laser getrokken lijn, waardoor de verpakking veilig en gemakkelijk te openen is, zonder moeilijk gedoe.

‘De laser getrokken lijn biedt een constante, betrouwbare opening, en geeft meer gemak aan de consument’, zegt Jackie Wilson, marketing manager bij Cathedral City. Wipak UK voorziet naar eigen zeggen in een hoge kwaliteit flexografische bedrukking en laminering, en dat in combinatie met de laatste ontwikkeling in precisie lasertechnologie.

www.wipak.com

www.dairycrest.co.uk

www.cathedralcity.co.uk

New opening system Dairy Crest

Recently, Dairy Crest, an English dairy company, launched a range of snacks in the form of cheese pieces, with the brand name Cathedral City. They went to Wipak UK for creating an innovative and customer friendly pack format.

Today’s consumer demands packaging that is easy to open without the use of a knife or scissors: each 12g portion of Vintage, Mature or Extra Mature allows exactly that, said Wipak. The individual packs each incorporate a sophisticated laser score, enabling safe, easy-opening every time without any fuss.

‘The laser score provides consistent, reliable opening, giving increased convenience to the consumer’, says Jackie Wilson, Marketing Manager for Cathedral City. Wipak UK provided high quality flexographic printing and lamination, along with the latest development in precision laser technology.

www.wipak.com

www.dairycrest.co.uk

www.cathedralcity.co.uk

Reacties

Reactie toevoegen