Nieuw gezicht voor Roosvicee

Het Haagse design bureau Mountain heeft het merk Roosvicee een nieuw gezicht gegeven.

Het nieuwe logo grijpt terug naar de vrolijk gekleurde letters van het logo uit de jaren ’50. Deze speelsheid maakt het merk volgens Mountain positief en menselijk zonder de herkenning van het merk te verliezen. Op de ready-to-drink-verpakkingen zorgt een handgetekende hartvorm voor een passende drager van het nieuwe logo. De hartvorm vertelt meer over het product. Zo is hij bij 50/50 gemaakt van dorstlessende waterdruppels, aldus de toelichting van het design bureau.

www.mountain.nl

New face for Roosvicee

The Dutch design agency Mountain, located in The Hague, has given the brand Roosvicee a new face.

The new logo harks back to the cheerfully colored letters of the logo from the 1950s. According to Mountain this playfulness makes the brand positive and human without losing the recognition of the brand. A hand-drawn hart shape on the ready-to-go packages, provides for an appropriate carrier of the new logo. The heart shape tells more about the product. At 50/50 it is made of thirst quenching water droplets, thus the explanatory statement of the design agency.

www.mountain.nl

Reacties

Reactie toevoegen