Nieuw in 2019: NL Packaging Event

Nieuw in 2019: NL Packaging Event

Event voor marketeers, brandmanagers, designmanagers, categorymanagers en designers

Op 19 & 20 maart 2019 verbindt Verpakken de belangrijkste spelers uit de industrie in De Rijtuigenloods in Amersfoort tijdens hét netwerkevenement voor de verpakkingsindustrie. Met een geweldige locatie, bevlogen sprekers, trendwatchers, innovatieve verpakkingsontwikkelaars en designers die een merkverhaal vertalen naar verpakkingen met impact is NL Packaging Event een uitgelezen kans om de nodige inspiratie en informatie op te doen.

Op het NL Packaging Event zal in het lezingenprogramma en op de netwerkvloer alles draaien om de verpakking als marketinginstrument: van conceptontwikkeling, grafisch design en mock-ups tot onderscheidende, exclusieve verpakkingen en technieken om die te maken. Niet voor niets heeft de titel de toevoeging Design & Creation.

NL Packaging Event is exclusief en gratis toegankelijk voor de doelgroep. Naast een inspirerend lezingenprogramma kunnen de bezoekers contact leggen met 65 dienstverleners uit de wereld van verpakkingsontwikkeling en design.

De naam van het event refereert aan de NL Packaging Awards. Die awards (die in 2019 in mei worden uitgereikt) zijn een podium geworden voor alles wat verpakken zo mooi maakt: creatie en innovatie. Maar hoe kom je tot verpakkingen die ‘award winning’ zijn en die – belangrijker nog – de waarde van het merk bevestigen en versterken? Dat is een heel traject, waarbij tegenwoordig veel disciplines betrokken zijn. En omdat het gaat om verpakkingen die een levensduur lang de merkwaarden uitstralen en die ook in functionaliteit de waarde van het merk moeten bevestigen, is de verpakking voor marketeers en brandmanagers veel meer dan een middel om informatie te geven en het product te beschermen. Dié rol  van de verpakking staat centraal op het NL Packaging Event Design & Creation.

Meer informatie: www.nlpackagingevent.nl

Artikel delen