Millford Brand-id wint Red Dot Design Award

De door Millford Brand-id ontworpen nieuwe yoghurtbekers van AH puur&eerlijk zijn bekroond met een Red Dot Design Award.

Jaarlijks beoordeelt het kwaliteitslabel Red Dot meer dan 6.000 internationale inzendingen in de disciplines productdesign, communicatiedesign en conceptdesign.

Vanwege de groeiende aandacht voor verantwoorde en duurzame producten vroeg supermarktketen Albert Heijn aan Millford Brand-id een stijl te ontwikkelen voor hun AH puur&eerlijk assortiment. Volgens het bedrijf wordt dit nieuwe assortiment geproduceerd, geteeld of ingekocht met respect voor mens, dier, natuur en/of milieu.

'Albert Heijn en Millford Brand-id hebben een stijl gecreëerd waarbij in één oogopslag duidelijk is dat het verantwoorde producten betreft, makkelijk te vinden in de schappen en daarom toegankelijker voor een steeds groter publiek', aldus Ype Jorna, managing director van Millford Brand-id.

www.millford.nl

Reacties

Reactie toevoegen