IJsbeerwit blikje

Coca-Cola komt in de Verenigde Staten voor het eerst in haar bestaan met een wit cola-blikje op de markt, aldus de frisdrankproducent. De tijdelijke gedaantewisseling van het bekende rode blikje is onderdeel van een actie voor bescherming van de ijsbeer.

Het witte blikje met daarop een afbeelding van ijsberen ligt vanaf 1 november in de winkels. De actie duurt tot februari volgend jaar. Coca-Cola werkt samen met het Wereld Natuur Fonds aan de nieuwe campagne voor bescherming van de ijsberen in de Noordpool, waarvoor het ook 3 miljoen dollar heeft gedoneerd, zegt het bedrijf.

www.coca-cola.com

Polar white can

For the first time in its history, Coca-Cola enters the market in the United States with a white Coca-Cola can, says the soft drink manufacturer. The temporary transformation of the familiar red can is part of the campaign to protect the polar bear.

The white can, decorated with a picture of polar bears, is available in the stores as of November 1st. The campaign lasts until February next year. Coca-Cola is working together with the World Wildlife Fund to the new campaign for the protection of polar bears in the Arctic, for which it also donated 3 million US dollars, the company says.

www.coca-cola.com

Reacties

Reactie toevoegen