Domino viert veertigste verjaardag

De Engelse printerfabrikant Domino viert haar veertigste verjaardag. Het bedrijf is in 1978 ontstaan vanuit een onderzoekscentrum met de naam Cambridge Consultants Ltd. Hier lag de focus op het vereenvoudigen en efficiënter maken van kleinkarakter inkjet, ook wel continuous inkjet (CIJ)| genoemd.

Veertig jaar later heeft Domino een wereldwijde reputatie opgebouwd op het gebied van print-, en codeeroplossingen. Als onderdeel van haar toewijding aan klantvriendelijkheid heeft Domino haar Privacy Policy herzien en legt daarmee op een heldere manier uit hoe ze omgaat met de data, het verwerken en delen van data.

www.domino-printing.com/nl

 

 

Meer artikelen

recent new image
STI Group op weg naar...

STI Group, een toonaangevende speler in...

Lees meer
recent new image
Korte videoimpressie van...

Kijk naar een korte videoimpressie van...

Lees meer
recent new image
Design, data en...

Tijdens het symposium ‘Packaging...

Lees meer
recent new image
Nutri-Score op etiket:...

De invoering van front-of-pack...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox