Designers: CHOCOo van PLUS mooist verpakt

Het packaging design van CHOCOo, het nieuwe fancy label van PLUS, is volgens Nederlandse verpakkingsontwerpers het best verpakte chocoladecadeautje voor Moederdag. De chocoladeverpakking van Cadbury en die van Lovechock zijn de nummers twee en drie. Dit volgens de ‘Moederdag-chocoladeverpakkingstest’ van BNO NEXTpack, het platform van de belangrijkste packaging designbureaus in Nederland.

Geïnspireerd op Moederdag en het bijbehorende cadeaucliché chocolade, beoordeelde BNO NEXTpack het verpakkingsdesign van supermarktchocolade.

Top 8 packaging designs supermarktchocolade (geschikt om te geven op Moederdag)*

1. CHOCOo (nieuw fancy label van PLUS)

2. Cadbury Milk Tray           

3. Lovechock Rocks

4. Chokotoff ‘ik vind je toff-cadeaudoosje’ (Côte d'Or) en HEMA-bonbons

6. Verkade cadeaudoosje

7. Côte d'Or Mignonnette noir de noir (feestdagen-editie)

8. Verkade Dubbeldik

CHOCOo: als van een niche bonbonatelier

Als je chocolade voor je moeder koopt in de supermarkt, neem dan CHOCOo. CHOCOo is een nieuw fancy label van PLUS. Het wordt gemaakt door De Truffel voor de supermarkt. De bijzondere verpakkingsvorm zorgt dat je deze chocola niet mist in het schap. Het water loopt in je mond, dankzij de kleuren en transparantie. Het chocowerk oogt smakelijk en kwalitatief. Alsof het komt van een klein bonbonatelier; het handwerk is voelbaar.  

Reacties

Reactie toevoegen

Gerelateerd nieuws