Conferentie over krachtigste marketinginstrument in POS

Packaging Innovations organiseert op 25 en 26 november in Brussels Expo een tweedaagse, Engelstalige conferentie over het meest krachtige marketinginstrument op het point of sale (POS): de verpakking. Met het thema Create significant value and differentiate your brand through packaging  is de conferentie gericht op marketeers, verpakkingskundigen en brand owners. EasyFairs heeft een verfrissend programma samengesteld met inspirerende brand stories en internationale trends.

Het programma omvat onder meer:

-          Evelio Mattos (VS) retail packaging specialist van the Dieline.com /  Break the structural mold: Social media worthy packaging innovations

-          Joseph Hotchkiss (VS) Voormalig directeur School of Packaging, Michigan State University / The next decade of packaging

-          Mat Bogust (New Zealand) / Structural Packaging Designer at THINK Packaging /  The power of packaging & the importance of a strong shelf ready presence

-          Cate Trotter (UK) Head of Trends, Insider Trends / Key Retail Trends

-          Rowland Heming (B) RH-PKG - Breaking the rules on Packaging Design or how to get more return on ROI from packaging and visual communication

 

www.packaging-innovations.be

 

Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen