Coca-Cola stelt verpakking centraal in campagne

Rondom de in juni geïntroduceerde PlantBottle™ fles lanceert Coca-Cola speciaal een marketingcampagne. Aan de hand van de campagne wil Coca-Cola de consument bekend maken met de PET-fles deels gemaakt van planten. Daarnaast wil ze via de uitingen de Nederlander bewust maken en stimuleren om de fles te recyclen.

Via een outdoor-, print- en bannercampagne wordt de consument geïnformeerd over het bestaan en de eigenschappen van de PlantBottle™ fles. Op de winkelvloer wordt informatie over de fles gedeeld aan de hand van een speciale nekhanger, wobblers, flyers en displaymateriaal. De campagne gaat in week 33 met de outdoorcampagne van start en zal tot 1 oktober 2011 lopen.

Coca-Cola: media campaign for PlantBottle

Coca-Cola ™ launches a special marketing campaign around the plant bottle, which has been introduced in the Netherlandfs in June.  Coca-Cola’s aim is  consumer awareness of the PET bottle, partly made ​​of plants. They also want  to raise awareness of Dutch consumers and encourage them to recycle the bottle.

Through an outdoor, print and banner campaign Coca-Cola wants to inform consumers about the existence and properties of the plant bottle. Coca Cola will infor consumers in retail shops, using neckhangers, wobblers, leaflets and display material. The campaign will run from week 33 until October 1, 2011.

Reacties

Reactie toevoegen