L’Oréal heeft onlangs een nieuw, duurzaam beauty merk met papieren verpakking geïntroduceerd, genaamd Seed Phytonutrients.
Steeds meer merken spelen in op de eco-vriendelijke ontwikkeling en het wordt duidelijk dat milieubewuste toepassingen – veganistisch, geheel natuurlijk of overstappen naar duurzame productie en verpakking – niet gewoon een bevlieging zijn, maar de toekomst van de industrie, stelt L’Oréal.
De Seed Phytonutrients producten worden verpakt in douche-vriendelijk papier van gerecyclede materialen, dat naar eigen zeggen eveneens recyclebaar en composteerbaar is.
L’Oréal recently launched a new, sustainable beauty brand with paper packaging, called Seed Phytonutrients.
More and more brands anticipate on the eco-friendly development and it becomes clear that ecological applications – vegan, all natural or transitioning to sustainable production and packaging – are not just a whim, but the future of the industry, according to L’Oréal.
The Seed Phytonutrients products are packed in shower-friendly paper from recycled materials, that is both recyclable and compostable.