Aftrap 2e #LABELicious editie van FINAT

Aftrap 2e #LABELicious editie van FINAT

FINAT, de Europese vereniging voor de zelfklevende en narrow web industrie, lanceert de tweede editie van haar #LABELicious Competition. De wedstrijd voor toekomstige talenten in label- en verpakkingsontwerp is vorig jaar geïntroduceerd om studenten en jonge professionals in Europa te benaderen en zo jonge kundigen aan te trekken.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen?

De prijsuitreiking van de eerste #LABELicious in 2019 vond plaats tijdens Labelexpo in Brussel. De winnaars uit Italië en België werden voor hun werk uitverkozen uit bijna 100 deelnemers, stelt de organisatie.

Winnaars 2019 eerste editie FINAT #LABELicious wedstrijd voor jonge talenten

FINAT: focus op samenwerking

Dit jaar richt de wedstrijd zich praktische samenwerking tussen onderwijsinstellingen voor verpakkingstechnologie en grafisch ontwerp in Europa en label- en verpakkingsfabrikanten die in deze landen actief zijn.

Ontwerpopdracht

De ontwerpopdracht voor dit jaar wordt morgen gepubliceerd op de website van de wedstrijd, maar de organisatie heeft alvast een paar details vrijgegeven. De opdracht is speciaal ontwikkeld voor deze competitie en behelst een innovatieve fabrikant van duurzame consumentenproducten die een nieuw consumentenmerk lanceert gericht op de zelfbeschikking en welzijn van senior consumenten.

Bekendmaking winnaars 2020

De instapdatum en de beoordelingsperiode zijn vanwege het coronavirus naar voren geschoven en staat nu gepland op half februari 2021. De bekendmaking van de 2020-winnaars vindt plaats op vrijdag 26 februari 2021.

FINAT organiseert 2e #LABELicious wedstrijd voor jonge talenten

Artikel delen