Vanzelfsprekend doet The Box ook in 2023 weer mee aan de NL Packaging Awards
partner_thebox |
NLPA |
VerpakkingsManagement |
november 28, 2022
Winnaar NL Packaging Awards 2020
categorie Promotionele verpakkingen
We vroegen aan de winnaars van de NL Packaging Awards van 2020 of zij wederom mee willen doen en wat de Award hen heeft opgeleverd. Zo ook aan Tony Veer, CEO bij The Box
Zijn jullie van plan om in 2023 weer mee te doen?
Vanzelfsprekend doet The Box ook in 2023 weer mee aan de Packaging Awards. Of we nou wel of geen prijs winnen, wij vinden dat we aanwezig moeten zijn als Verpakkings-Nederland bijeen komt.
Naast een gezellige avond, wordt er kennis gedeeld, worden banden aangehaald en zetten we ons bedrijf in het zonnetje bij de aanwezige opdrachtgevers.
Wat heeft het winnen van NLPA opgeleverd?
Als eerste een trots team! Voor de (interne) spirit, was dit een prachtige opsteker die we samen hebben gevierd.
Daarnaast levert het natuurlijk prachtige publiciteit op en ziet ‘de markt’ dat blikken niet alleen heel duurzaam zijn, maar ook marketingpower hebben bij het presenteren van een product of merk. Ga voor een bijzondere vorm en vraag naar de mogelijkheden, de specialisten van The Box denken graag mee.
NLPA winnaar van 2020
In 2020 heeft The Box met het dropblik van Klepper en Klepper gewonnen in de categorie Promotionele Verpakkingen.
'Wij vinden dat we aanwezig moeten zijn als Verpakkings-Nederland bijeen komt.'
Categorie: Promotionele verpakkingen. Opdrachtgever: Klepper en Klepper
Over The Box
"De blikkenspecialist voor blikwaardige verpakkingen". The Box ontwerpt het design voor reguliere blikken zoals koffieblikken en theeblikken, maar ook ontwerpen zij custom made blikken voor de promotie van schoenpoetssetjes, bier, cognac en sportartikelen. The Box beschikt, al sinds 1998, over het grootste assortiment standaard blikken in de Benelux.