Schulp versterkt merkidentiteit met nieuw etiketontwerp

Schulp versterkt merkidentiteit met nieuw etiketontwerp

Na bijna acht jaar met hetzelfde etiket heeft Schulp Vruchtensappen een strategische stap gezet in de doorontwikkeling van haar merkpositionering. In lijn met de groeiende behoefte aan transparantie en merkverhaal in het schap, presenteert Schulp een vernieuwd etiketontwerp dat de essentie van het familiebedrijf nog krachtiger overbrengt.

 

Het nieuwe design is niet alleen een visuele upgrade, maar vooral een versterking van de merkidentiteit. Door elementen zoals de eigen perserij, boomgaarden, fruitplukkers en historische beelden uit 160 jaar vakmanschap in beeld te brengen, vertelt Schulp het verhaal achter het product op authentieke wijze. Ook karakteristieke elementen uit de Vechtstreek, waar het bedrijf zijn wortels heeft, zijn in het ontwerp geïntegreerd.
'Door het ontwerp te vernieuwen, maken we onze identiteit als ambachtelijke producent zichtbaarder'

Ambachtelijke producent

Albert Schulp licht toe: 'We willen dat iedere smaakvariant zijn eigen verhaal vertelt. Door het ontwerp te vernieuwen, maken we onze identiteit als ambachtelijke producent zichtbaarder, met respect voor de rijke historie én een focus op de toekomst.'

Vernieuwde etiketten

De vernieuwde etiketten dragen bij aan een sterkere merkherkenning en vergroten de toegevoegde waarde voor wederverkopers, speciaalzaken en horecaondernemers. Ze helpen niet alleen bij het onderscheiden in een competitieve markt, maar sluiten ook aan bij de vraag van de bewuste consument naar eerlijke, transparante producten met een herleidbare herkomst, stelt het bedrijf.

Verpakkingen

De nieuwe stijl wordt doorgevoerd in alle productlijnen, waaronder de "Ambachtelijk"- en "Biologisch"-sappen, evenals de populaire 5-liter SapTaps. De eerste verpakkingen met het nieuwe design zijn vanaf medio maart beschikbaar via speciaalzaken, natuurvoedingswinkels en horecakanalen.

Meer artikelen

recent new image
BPA China opent nieuwe...

BluePrint Automation (BPA) heeft in...

Lees meer
recent new image
Deze jury gaat Food vers...

De jury van de designcategorieën van de...

Lees meer
recent new image
Vaatwastabletten zonder...

Ecover heeft een nieuw type...

Lees meer
recent new image
Empack Den Bosch 2025 -...

VerpakkingsManagement verzorgt dit jaar...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox