Het nieuwe design is niet alleen een visuele upgrade, maar vooral een versterking van de merkidentiteit. Door elementen zoals de eigen perserij, boomgaarden, fruitplukkers en historische beelden uit 160 jaar vakmanschap in beeld te brengen, vertelt Schulp het verhaal achter het product op authentieke wijze. Ook karakteristieke elementen uit de Vechtstreek, waar het bedrijf zijn wortels heeft, zijn in het ontwerp geïntegreerd.
'Door het ontwerp te vernieuwen, maken we onze identiteit als ambachtelijke producent zichtbaarder'
Ambachtelijke producent
Albert Schulp licht toe: 'We willen dat iedere smaakvariant zijn eigen verhaal vertelt. Door het ontwerp te vernieuwen, maken we onze identiteit als ambachtelijke producent zichtbaarder, met respect voor de rijke historie én een focus op de toekomst.'
Vernieuwde etiketten
De vernieuwde etiketten dragen bij aan een sterkere merkherkenning en vergroten de toegevoegde waarde voor wederverkopers, speciaalzaken en horecaondernemers. Ze helpen niet alleen bij het onderscheiden in een competitieve markt, maar sluiten ook aan bij de vraag van de bewuste consument naar eerlijke, transparante producten met een herleidbare herkomst, stelt het bedrijf.
Verpakkingen
De nieuwe stijl wordt doorgevoerd in alle productlijnen, waaronder de "Ambachtelijk"- en "Biologisch"-sappen, evenals de populaire 5-liter SapTaps. De eerste verpakkingen met het nieuwe design zijn vanaf medio maart beschikbaar via speciaalzaken, natuurvoedingswinkels en horecakanalen.