Herdefinieer de mogelijkheden voor gepersonaliseerde verpakkingen op de Personalisation Experience 2024! Deze beurs ontvangt personaliseringsexperts die bezoekers eindeloze mogelijkheden voor bedrijfsgroei laten ontdekken. De Personalisation Experience 2024 toont state of the art.
Gepersonaliseerde verpakkingen worden overal ter wereld steeds populairder. Consumenten zijn op zoek naar producten die op hen zijn afgestemd en die verder gaan dan een traditioneel opschrift van naam en adres. Dat voelt speciaal en voegt waarde toe. Klanten zijn dan ook op zoek naar merken die personalisering aanbieden. En ze zijn bereid om er meer voor te betalen! De vraag is … hebt u deze kans al aangegrepen en uw aanbod uitgebreid met gepersonaliseerde producten? Als dat niet het geval is, is dit misschien het moment om het onderdeel te maken van het groeiplan voor uw bedrijf. Als u zich afvraagt waar u moet beginnen, of hoe u de volgende stap kunt zetten, dan is de Personalisation Experience dé aangewezen plek.
Diverse technologieën
De Personalisation Experience toont van 19 tot en met 22 maart 2024 in de RAI Amsterdam diverse technologieën voor personalisering van verschillende leveranciers, zoals Antigro, Kit Builder, Mediaclip en XMPie. U kunt ook deelnemen aan een ééndaags congres.
'Ontdek nieuwste ontwikkelingen van digitaal verpakkingen bedrukken'
Congres
Een groot aantal deskundige sprekers delen hun kennis en ervaring om de commerciële waarde van personalisatie te verduidelijken en te laten zien hoe u kunt profiteren van deze trend. De volgende sprekers zijn tot op heden bevestigd:
Dans Rozentals van Printful die zijn inzicht deelt over de “Personalisation odyssey: on-demand excellence and consumer-centric mastery” (personalisatie-odyssee: on-demand excellentie en consumentgericht meesterschap)
Prof. Dr Dominik Walcher van de universiteit van Salzburg die uitlegt “How Generation Y are using mass customisation to create themselves as their own brand” (hoe generatie Y personalisatie op schaal gebruikt om een merk voor zichzelf te creëren)
Bernd Zipper van ZipCon Consulting die onderzoekt “How AI is changing the face of mass personalisation and what the industry needs to do to catch up” (hoe AI personalisering op schaal verandert en wat de industrie moet doen om de achterstand in te halen)
Justin Cairns van Ogilvy met “A View of Personalisation from the Advertising World” (zijn visie op personalisering vanuit de reclamewereld)
Diverse deskundige sprekers vertellen over ontwikkelingen in personalisatie.
Nieuwste technologieën
U kunt ook een bezoek brengen aan het nieuwe eductieve ‘Personalise Make Wear’ voor deelname aan rondleidingen met experts langs de nieuwste technologieën voor personalisatie van merken als: Kornit, Brother, Tajima, Klieverik en GreenTex, en een serie debatten voorgezeten door experts.
FESPA Global Print Expo
Toegang tot de Personalisation Experience geeft automatisch toegang tot de FESPA Global Print Expo, het toonaangevende internationale evenement voor speciaaldrukkerijen, waar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitaal grootformaat, textiel en zeefdruk worden getoond, naast opwindende groeitoepassingen zoals interieurdecoratie en verpakkingen. U krijgt ook toegang tot onze andere twee evenementen op de locatie, namelijk de European Sign Expo en Sportswear Pro!
Meer info
Klik hier voor meer informatie over de Personalisation Experience en registratie.
Trek de aandacht!
Het is tijd om verder te kijken dan alleen namen en adressen en u echt te richten op hoe u de aandacht kunt trekken en merkbetrokkenheid kunt stimuleren. De mogelijkheden voor gepersonaliseerde verpakkingen zijn zoveel gevarieerder dan u wellicht denkt. We verwelkomen u graag van 19 tot en met 22 maart 2024 in de RAI Amsterdam om meer inzicht te geven!