Na een consumentenonderzoek heeft Zuivelhoeve besloten om het verpakkingsdesign opnieuw onder de loep te nemen.
Karla van ’t Hag, marketing manager van Zuivelhoeve: ‘De Boer’n range is het fundament van ons merk en van ons familiebedrijf. We hebben goed geluisterd naar huidige en toekomstige consumenten en deze inzichten doorvertaald in het nieuwe design. Zonder het vertrouwde Zuivelhoeve-gevoel los te laten is alles op de schop gegaan. Zowel het logo, de illustraties als de typografie is aangepast. Het is nostalgisch en heeft een ambachtelijke uitstraling, maar wel van deze tijd. Hiermee bouwen we verder aan het merk.’
Ron van der Vlugt, creative director van SOGOOD: ‘Het is bijzonder dat we wederom de restyling mochten verzorgen. Ons oude design heeft heel goed gewerkt in zijn tijd, maar het was tijd voor een nieuwe stap. Het oude logo was gecompliceerd met uiers en een ruitpatroon. Nu is het logo, met de toevoeging “sinds 1981” simpeler en krachtiger. Met de nieuwe illustraties en typografie is eveneens een kwaliteitsslag gemaakt.’