Make-over voor Zuivelhoeve

Na een consumentenonderzoek heeft Zuivelhoeve besloten om het verpakkingsdesign opnieuw onder de loep te nemen.

Karla van ’t Hag, marketing manager van Zuivelhoeve: ‘De Boer’n range is het fundament van ons merk en van ons familiebedrijf. We hebben goed geluisterd naar huidige en toekomstige consumenten en deze inzichten doorvertaald in het nieuwe design. Zonder het vertrouwde Zuivelhoeve-gevoel los te laten is alles op de schop gegaan. Zowel het logo, de illustraties als de typografie is aangepast. Het is nostalgisch en heeft een ambachtelijke uitstraling, maar wel van deze tijd. Hiermee bouwen we verder aan het merk.’

Ron van der Vlugt, creative director van SOGOOD: ‘Het is bijzonder dat we wederom de restyling mochten verzorgen. Ons oude design heeft heel goed gewerkt in zijn tijd, maar het was tijd voor een nieuwe stap. Het oude logo was gecompliceerd met uiers en een ruitpatroon. Nu is het logo, met de toevoeging “sinds 1981” simpeler en krachtiger. Met de nieuwe illustraties en typografie is eveneens een kwaliteitsslag gemaakt.’

www.sogooddesign.nl

www.zuivelhoeve.nl

Meer artikelen

recent new image
AI verbindt vraag en...

The Melville Group (TMG) and CPA (The...

Lees meer
recent new image
FINAT maakt winnaars van...

Gisteren heeft FINAT, de Europese...

Lees meer
recent new image
ALL4Pack 2024 evenement:...

De Franse verpakkingsbeurs ALL4PACK...

Lees meer
recent new image
De Koningh: ‘Verduurzamen...

Ook in de wereld van coderen, labelen...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox