Beautymerk in papieren verpakking

L’Oréal heeft onlangs een nieuw, duurzaam beauty merk met papieren verpakking geïntroduceerd, genaamd Seed Phytonutrients.

Steeds meer merken spelen in op de eco-vriendelijke ontwikkeling en het wordt duidelijk dat milieubewuste toepassingen – veganistisch, geheel natuurlijk of overstappen naar duurzame productie en verpakking – niet gewoon een bevlieging zijn, maar de toekomst van de industrie, stelt L’Oréal.

De Seed Phytonutrients producten worden verpakt in douche-vriendelijk papier van gerecyclede materialen, dat naar eigen zeggen eveneens recyclebaar en composteerbaar is.

www.loreal.com

Beauty brand in paper packaging

L’Oréal recently launched a new, sustainable beauty brand with paper packaging, called Seed Phytonutrients.

More and more brands anticipate on the eco-friendly development and it becomes clear that ecological applications – vegan, all natural or transitioning to sustainable production and packaging – are not just a whim, but the future of the industry, according to L’Oréal.

The Seed Phytonutrients products are packed in shower-friendly paper from recycled materials, that is both recyclable and compostable.

www.loreal.com

Meer artikelen

recent new image
ATS Benelux automatiseert...

Goldspoon groeit snel met gezonde...

Lees meer
recent new image
Waarde creëren in het...

In Barcelona (6–8 mei) presenteert...

Lees meer
recent new image
Voorkom fouten en verlies...

Productkwaliteit vormt een cruciaal...

Lees meer
recent new image
Pieter Groeneveld volgt...

Na 24 jaar draagt Berend van Bon het...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox