Verpakkingsdesignbureau Brum viert 50-jarig bestaan met winterfestival

Brum viert 50-jarig bestaan met winterfestival

Het brand- en packaging designbureau Brum heeft zijn 50-jarig jubileum gevierd met een winterfestival op het eigen terrein in Woerden. Het bureau, dat gespecialiseerd is in merkstrategie en verpakkingsontwerp, bracht opdrachtgevers, medewerkers, vrienden en familie samen om dit moment te markeren.

 

Tijdens het evenement werd het werk van de onderneming op verschillende manieren gepresenteerd. In een mini-museum waren ontwerpen uit het verleden en heden te zien, terwijl merken waarvoor Brum de visuele identiteit ontwikkelde – zoals JAN, Topking en Kordaat – aanwezig waren met eigen stands. Gasten konden onder meer poffertjes bestellen bij de kraam van JAN en snacks van Topking proeven.

Tekst gaat verder onder de foto's.

Brum_50Jaar.2_PietroLodi

Verleden en heden in Brums mini-museum.

Brum_50Jaar.3_PietroLodi

Relaties van Brum waren vertegenwoordigd met eigen stands.

‘Doordat we onafhankelijk zijn, kunnen we dichtbij elkaar en onze opdrachtgevers blijven. We geloven dat dat het beste resultaat oplevert'

Verpakkingsdesign

Brum begon in 1973 als een bureau gespecialiseerd in verpakkingsdesign en heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een strategische partner voor merkontwikkeling. ‘Het vak is enorm veranderd in die 50 jaar, en Brum veranderde mee’, zegt Tessa Oudijn, creative director bij het verpakkingsdesignbureau. ‘Packaging is nog steeds een belangrijk communicatieplatform voor een merk, maar we kijken nu veel verder dan de verpakking alleen.’

Tekst gaat verder onder de foto.

Brum_50Jaar.1_PietroLodi

Pieter Steenaert, strategy director en Tessa Oudijn, creative director bij Brum.

Onafhankelijkheid

Volgens Pieter Steenaert, strategy director bij Brum, speelt onafhankelijkheid een belangrijke rol in de manier waarop het bureau werkt. ‘Doordat we onafhankelijk zijn, kunnen we dichtbij elkaar en onze opdrachtgevers blijven. We geloven dat dat het beste resultaat oplevert.’

Tekst gaat verder onder de foto.

Brum_50Jaar.5_PietroLodi

Voor de komende jaren wil de onderneming blijven evolueren en nieuwe samenwerkingen aangaan, met als kernwaarden aandacht en vakmanschap.

(Fotografie: Pietro Lodi.)

Openingsbeeld is AI gegenereerd.

Meer artikelen

recent new image
Brum viert 50-jarig...

Het brand- en packaging designbureau...

Lees meer
recent new image
Frugalpac: ‘Exporteer...

De Britse verpakkingsproducent...

Lees meer
recent new image
Discussie over PPWR:...

Onlangs organiseerden ProFood en...

Lees meer
recent new image
Markt oudpapier verandert...

De wereldwijde handel in oud papier...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox