Verpakkingsdesign
Brum begon in 1973 als een bureau gespecialiseerd in verpakkingsdesign en heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een strategische partner voor merkontwikkeling. ‘Het vak is enorm veranderd in die 50 jaar, en Brum veranderde mee’, zegt Tessa Oudijn, creative director bij het verpakkingsdesignbureau. ‘Packaging is nog steeds een belangrijk communicatieplatform voor een merk, maar we kijken nu veel verder dan de verpakking alleen.’
Tekst gaat verder onder de foto.

Pieter Steenaert, strategy director en Tessa Oudijn, creative director bij Brum.
Onafhankelijkheid
Volgens Pieter Steenaert, strategy director bij Brum, speelt onafhankelijkheid een belangrijke rol in de manier waarop het bureau werkt. ‘Doordat we onafhankelijk zijn, kunnen we dichtbij elkaar en onze opdrachtgevers blijven. We geloven dat dat het beste resultaat oplevert.’
Tekst gaat verder onder de foto.

Voor de komende jaren wil de onderneming blijven evolueren en nieuwe samenwerkingen aangaan, met als kernwaarden aandacht en vakmanschap.
(Fotografie: Pietro Lodi.)
Openingsbeeld is AI gegenereerd.