Verpakkingen |
Marktnieuws |
VerpakkingsManagement |
november 19, 2024
Barilla heeft haar Al Bronzo-productlijn van pasta’s in een nieuw jasje gestoken om de zichtbaarheid en aantrekkingskracht in Nederland te vergroten.
De pastalijn verschijnt vanaf deze maand in een nieuwe verpakking. Deze aanpassing is onderdeel van Barilla’s strategie om haar positie als marktleider in premium pasta verder te versterken, informeert het bedrijf.
Nieuwe verpakking
De nieuwe verpakking van 500 gram combineert een elegant rood design met een transparant venster, waardoor de structuur van de pasta zichtbaar wordt. De aanpassing in de verpakking is gebaseerd op consumentenonderzoek onder bijna 1.900 deelnemers, waarmee de groep inspeelt op trends in de premium pastamarkt.
Tekst gaat verder onder de foto.
Giulia Becuzzi, marketingdirecteur voor West-Europa, zegt hierover: ‘Onze ambitie is om de premium pastamarkt in Nederland verder te ontwikkelen door te investeren in innovatie en zichtbaarheid.’