Whitepaper DS Smith over COVID-19 impact

DS Smith en marktonderzoeksbureau Ipsos Mori hebben een nieuwe studie uitgevoerd. De Whitepaper beschrijft het laatste onderzoek naar de impact van de Covid-19 pandemie op duurzame verpakkingen.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen?

Uit het onderzoek komt naar voren dat, ondanks de wereldwijde gezondheidscrisis, het winkelend publiek nog steeds oog heeft voor het milieu; 85% van de consumenten wil producten kopen waarbij zo weinig mogelijk verpakkingsmateriaal wordt gebruikt en bijna een derde (29%) geeft toe dat zij zijn gestopt met het kopen van bepaalde merken, omdat hun verpakking niet duurzaam was.

Whitepaper

De Whitepaper gaat dieper in op de onderzoeksresultaten en belicht volgens DS Smith de gevolgen voor duurzame verpakkingen in de volgende gebieden:

  • Perceptie van duurzaamheid bij de consument.
  • Houding en gedrag in de winkel en thuis.
  • Communiceren over duurzaamheid.

Whitepaper DS Smith over COVID-19 impact op duurzame verpakkingen

De Withepaper is hier op te vragen.

 

Meer artikelen

recent new image
Luxe en duurzaamheid hand...

Verpakkingsoplossingen spelen een...

Lees meer
recent new image
Onzekerheid rond EUDR:...

Wordt de EUDR uitgesteld of niet? De...

Lees meer
recent new image
Walkers Chocolates...

Walkers Chocolates stapt over op een...

Lees meer
recent new image
Eenvoudig navullen en...

Op het ECPA-congres voor co-packers in...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox