Met de comeback van Mr. Jummy lanceert Sultana een nieuwe receptuur, een nieuwe hartige smaak én een nieuwe verpakking. Het verpakkingsdesign voor de verschillende smaken is gemaakt door Mountain Design.
Meer eenheid in het schap
Op de nieuwe, kleurrijke verpakkingen van Sultana staan de producten met bijhorende ingrediënten nu herkenbaar afgebeeld. Verder creëerde Mountain Design een frissere look voor meer eenheid in het schap. Ook is het verpakkingsformaat herzien, met aanbod voor light users (4-pack) en heavy users (7-pack).
Keuze voor vertrouwd icoon
Voor de lancering van de nieuwe receptuur, hartige smaak en verpakking maakt Mr. Jummy zijn comeback als de metafoor voor lekkere trek. Annemarie Wijffels, Senior brand manager bij Sultana licht toe: ‘Uit onderzoek bleek dat ruim 60% van onze consumenten Mr. Jummy nog goed kent uit onze oude campagnes en een positieve associatie ziet tussen de pop en ons merk. De keuze om dit vertrouwde icoon terug te brengen in onze communicatie-uitingen, voelde heel logisch. Het komende jaar is Mr. Jummy onder andere te zien in onze TV commercial.’