SNOW DONUTS geeft DOPPER nieuwe look

SNOW DONUTS heeft met een nieuw design van de Dopper fles de focus opnieuw naar de kern gebracht: schoon water.

 

Waar het de oude DOPPER lijn verpakkingen ontbrak aan hiërarchie en duidelijke segmentatie, is nu een mooie gefaseerd design gemaakt door SNOW DONUTS. In plaats van een puur tekstuele verpakking, zegt een niet mis te verstane illustratie nu waar de consument aan meehelpt: het uitbannen van single use plastics.

Over dopper

Dopper zet zich in voor schone oceanen en schoon drinkwater voor iedereen. Er komt elk jaar 8 miljoen ton aan plastics in onze oceanen terecht. Dat vergaat niet, maar breekt af in steeds kleine stukjes, tot er microplastics overblijven. Daarom is Dopper gekomen met de herbruikbare waterfles. Zo zijn er geen single use waterflesjes meer nodig.

Snow Donuts, Dopper-dame

Door de heldere kleursegmentatie is direct te zien of je een glazen Dopper, of misschien wel een isolerende koopt.

Snow Donuts, Dopper-fles

Snow Donuts, Dopper-fles detail

 

Meer artikelen

recent new image
Designstudenten tonen...

Tijdens de EPDA Future Packaging Award...

Lees meer
recent new image
La Baleine viert 90 jaar...

Het iconische Franse zoutmerk brengt...

Lees meer
recent new image
Nederlandse...

De jaarlijkse Pentawards-competitie...

Lees meer
recent new image
Boop hondenshampoo: met...

Het nieuwe ontwerp van Boop's Pet...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox