Herdefinieer de mogelijkheden voor gepersonaliseerde verpakkingen op de Personalisation Experience 2024

Personalisation Experience 2024: alles over verpakkingen personaliseren

Herdefinieer de mogelijkheden voor gepersonaliseerde verpakkingen op de Personalisation Experience 2024! Op deze beurs laten personaliseringsexperts bezoekers de eindeloze mogelijkheden voor bedrijfsgroei ontdekken door verpakkingen uniek te maken.

Gepersonaliseerde verpakkingen worden overal ter wereld steeds populairder. Consumenten zijn op zoek naar producten die op hen zijn afgestemd en die verder gaan dan een traditioneel opschrift van naam en adres. Dat voelt speciaal en voegt waarde toe. Klanten zijn dan ook op zoek naar merken die personalisering aanbieden. En ze zijn bereid om er meer voor te betalen!

Groeiplan

De vraag is… hebt u deze kans al aangegrepen en uw aanbod uitgebreid met gepersonaliseerde producten? Als dat niet het geval is, is dit misschien het moment om het onderdeel te maken van het groeiplan voor uw bedrijf. 
Als u zich afvraagt waar u moet beginnen, of hoe u de volgende stap kunt zetten, dan is de Personalisation Experience dé aangewezen plek.

 

Diverse technologieën

De Personalisation Experience toont van 19 tot en met 22 maart 2024 in de RAI Amsterdam diverse technologieën voor personalisering van verschillende leveranciers, zoals Antigro, Kit Builder, Mediaclip en XMPie. U kunt ook deelnemen aan een ééndaags congres.

Personalisation Experience 2024: alles over gepersonaliseerde verpakkingen

Congres

Een groot aantal deskundige sprekers delen hun kennis en ervaring om de commerciële waarde van personalisatie te verduidelijken en te laten zien hoe u kunt profiteren van deze trend.

De volgende sprekers zijn tot op heden bevestigd:

- Dans Rozentals van Printful die zijn inzicht deelt over de “Personalisation odyssey: on-demand excellence and consumer-centric mastery” (personalisatie-odyssee: on-demand excellentie en consumentgericht meesterschap)

- Prof. Dr Dominik Walcher van de universiteit van Salzburg die uitlegt “How Generation Y are using mass customisation to create themselves as their own brand” (hoe generatie Y personalisatie op schaal gebruikt om een merk voor zichzelf te creëren)

- Bernd Zipper van ZipCon Consulting die onderzoekt “How AI is changing the face of mass personalisation and what the industry needs to do to catch up” (hoe AI personalisering op schaal verandert en wat de industrie moet doen om de achterstand in te halen)

- Justin Cairns van Ogilvy met “A View of Personalisation from the Advertising World” (zijn visie op personalisering vanuit de reclamewereld)

Nieuwste technologieën

U kunt ook een bezoek brengen aan het nieuwe eductieve ‘Personalise Make Wear’ voor deelname aan rondleidingen met experts langs de nieuwste technologieën voor personalisatie van merken als: Kornit, Brother, Tajima, Klieverik en GreenTex, en een serie debatten voorgezeten door experts.

Personalisation Experience 2024: alles over gepersonaliseerde verpakkingen

FESPA Global Print Expo

Toegang tot de Personalisation Experience geeft automatisch toegang tot de FESPA Global Print Expo, het toonaangevende internationale evenement voor speciaaldrukkerijen, waar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitaal grootformaat, textiel en zeefdruk worden getoond, naast opwindende groeitoepassingen zoals interieurdecoratie en verpakkingen. U krijgt ook toegang tot onze andere twee evenementen op de locatie, namelijk de European Sign Expo en Sportswear Pro!

 

Meer info

Voor meer informatie over de Personalisation Experience en registratie gaat u naar: www.personalisationexperience.com

Als u zich voor 19 februari aanmeldt, krijgt u € 30 korting op uw ticket met actiecode PEX416.

Personalisation Experience 2024: alles over gepersonaliseerde verpakkingen

 

Trek de aandacht!

Het is tijd om verder te kijken dan alleen namen en adressen en u echt te richten op hoe u de aandacht kunt trekken en merkbetrokkenheid kunt stimuleren. De mogelijkheden voor gepersonaliseerde verpakkingen zijn zoveel gevarieerder dan u wellicht denkt. We verwelkomen u graag van 19 tot en met 22 maart 2024 in de RAI Amsterdam om meer inzicht te geven!

 

Meer artikelen

recent new image
Nieuw design voor...

Met de feestdagen in zicht keert de...

Lees meer
recent new image
Tony’s Chocolonely brengt...

Met de introductie van de ‘Amsterdam...

Lees meer
recent new image
Outlaw geeft secundaire...

De Britse designstudio Outlaw heeft een...

Lees meer
recent new image
Lonsdale vernieuwt...

Cœur de Lion, een bekend Frans merk van...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox