Bolletje krijgt nieuw logo

Wat goed is, moet je goed laten, toch? Na ongeveer 50 jaar waarin het Bolletje logo vrijwel hetzelfde is gebleven, wilde de bakker in Almelo vanuit zijn ambities blijven doorbouwen op de brand assets en waarden die het merk naar eigen zeggen heeft.

Op de hoogte blijven van nieuwe verpakkingsontwikkelingen? Schrijf u hier in voor de VerpakkingsManagement Nieuwsbrief.

De bakkerij wilde dat de bakker en het "bakmanschap" meer centraal zou komen te staan, omdat dit het merk onderscheidt en uniek maakt, meent het bedrijf.

Geëvolueerd Bolletje logo

 


Een nieuw logo voor Bolletje.
Een nieuw logo voor Bolletje.

 

Waar het oude en vertrouwde bakkertje in de rode ruit met het Bolletje woordmerk in rode letters herkenbaar blijft, is het logo geëvolueerd.

‘De bakker is letterlijk dichterbij gekomen in de rode ruit, het Bolletje woordmerk is gemoderniseerd met, voor de oplettende kijker, glimlachende e’s. Natuurlijk is onze herkenbare, rode kleur overeind gebleven’, aldus de bakkerij.

‘Wij zijn ontzettend blij met ons vernieuwde logo, uitgevoerd door Millford | Bringing Identities to Life. Volgende week staan de eerste producten met het nieuwe logo in de schappen.’

Meer artikelen

recent new image
Nieuw design voor...

Met de feestdagen in zicht keert de...

Lees meer
recent new image
Tony’s Chocolonely brengt...

Met de introductie van de ‘Amsterdam...

Lees meer
recent new image
Outlaw geeft secundaire...

De Britse designstudio Outlaw heeft een...

Lees meer
recent new image
Lonsdale vernieuwt...

Cœur de Lion, een bekend Frans merk van...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox