Autodrop lanceert een nieuwe lijn: Proefritje! Bij de vrolijke snoepjes, mocktail-busjes in de smaken Mojito, Piña Colada en Sex on the Beach, hoort natuurlijk een kleurrijk verpakkingsdesign.
On-trend smaken
Na de roze Cadillacs lijn en de Total Loss mixenlijn lanceert Autodrop nu Proefritje. Volgens Brandmanager Autodrop Myrthe van den Elsen gaat het bij deze productrange om verrassen: ‘Opvallende en ontzettend lekkere on-trend smaken die je nog niet eerder bent tegengekomen in het snoepschap!’ De snoepjes zijn mocktail-busjes in de smaken Mojito, Piña Colada en Sex on the Beach.
0.0 en vegan
Voor het kleurrijke verpakkingsdesign werkte Autodrop samen met Brum Design uit Woerden. ‘Momenteel racen de eerste producten de winkelschappen in. Je kunt gerust de weg op, want ze zijn 0.0 en vegan’, aldus Van den Elsen. Autodrop Proefritje is onder andere verkrijgbaar bij AH.