Joost Identities geeft het merk van Bieze Food Solutions een nieuwe brand- & packaging identity.

Joost Identities brengt eenheid in de Bieze-lijn

Joost la Housse van Joost Identities heeft het merk van Bieze Food Solutions gerestyled middels een nieuwe brand- & packaging identity. ‘Mede van wege de samensmelting van retail en foodservice van de laatste jaren was het tijd voor een nieuwe design voor de professionallijn’, vertelt Joost la Housse.

‘De uitdaging was om een sterke eenheid tussen de verschillende salades en sauzen te creëren. ondanks de diverse druktechnieken (offset labels versus immould, CMYK versus Pantone)’, vertelt La Housse.

Het designbureau heeft daarom een uniforme en herkenbare 'brandblocking' uitstraling ontwikkeld. Deze is tweetalig via dubbelfacing en voorzien van duidelijke navigatieclaims.

Bieze Prof_0

Fris design

Het design bevat frisse en heldere smaakvolle gerechten in een ongedwongen setting met als doel nog relevanter in het segment te worden. Het gerestylede product staat nu in de schappen van de foodservice markt.

Joost, Bieze Prof_3

 

Meer artikelen

recent new image
Nieuw design voor...

Met de feestdagen in zicht keert de...

Lees meer
recent new image
Tony’s Chocolonely brengt...

Met de introductie van de ‘Amsterdam...

Lees meer
recent new image
Outlaw geeft secundaire...

De Britse designstudio Outlaw heeft een...

Lees meer
recent new image
Lonsdale vernieuwt...

Cœur de Lion, een bekend Frans merk van...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox