Springetts heeft voor brouwerij Timothy Taylor's een verpakkingsontwerp gemaakt gericht op een jongere doelgroep.

Hopical Storm van Timothy Taylor's 'knalt' van het schap

Springetts heeft voor brouwerij Timothy Taylor's een verpakkingsontwerp gemaakt gericht op een jongere doelgroep. Het zelfverzekerde ontwerp met een oranje kleurenpalet wordt benadrukt een zilveren lichtflits. Het ontwerp is strak en bevat maximalistische ontwerpelementen die zeker de aandacht trekken.

De brouwers ontwikkelden een triple-hopped pale ale, een bier met tropische verfrissing en smaken van mandarijn, mango en passievrucht. Het merk moest zowel in de bar als in het schap zelfverzekerd zijn om een nieuwe, frisse en jongere tone of voice in het portfolio toe te voegen.

 

Oranje blik

Om op te vallen in de schappen van de bar en de supermarkt, heeft Springetts een oranje kleurenpalet geselecteerd om zowel de verfrissing van het mandarijn/mango-smaakprofiel vast te leggen, maar ook de kleur van waarschuwingsborden.

Een bliksemschichtpictogram is ontworpen vanuit de "HS" van Hopical Storm om een ​​opvallende smaaksensatie te symboliseren. De waaiende Golden Promise-gerst van het merk is ook gemaakt om te weerspiegelen dat het bier door een storm is getroffen.

Meer artikelen

recent new image
Designstudenten tonen...

Tijdens de EPDA Future Packaging Award...

Lees meer
recent new image
La Baleine viert 90 jaar...

Het iconische Franse zoutmerk brengt...

Lees meer
recent new image
Nederlandse...

De jaarlijkse Pentawards-competitie...

Lees meer
recent new image
Boop hondenshampoo: met...

Het nieuwe ontwerp van Boop's Pet...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox