Rond Koningsdag 2025 speelt mymuesli in op de feestdagen met een actie gericht op gepersonaliseerde ontbijtproducten. Naast een thematische "Tompouce Granola" biedt het merk consumenten de mogelijkheid om via een online tool een eigen biologische muesli samen te stellen. Daarbij kan gekozen worden uit meer dan 80 ingrediënten. De producten worden geleverd in kartonnen kokers die bedrukt kunnen worden met een gepersonaliseerde naam en tijdelijk ook met "oer-Hollandse" designs.
Het merk benadrukt dat al haar producten biologisch zijn en vrij van genetisch gemodificeerde organismen, pesticidenresten en kunstmatige toevoegingen. Deze positionering wordt consequent doorgevoerd in de communicatie en dient als basis voor de productbelofte. De aangeboden mixen variëren van eiwitrijke samenstellingen tot varianten met chocoladetoevoegingen of extra fruit. Hiermee speelt het merk in op verschillende consumptiemomenten, zoals sport, ontbijt of herstel na een avond uit.
Personalisatie als onderscheidende factor
De personalisatiemogelijkheden gaan verder dan de inhoud van het product. Klanten kunnen een eigen naam of boodschap op de verpakking laten drukken, wat volgens het bedrijf bijdraagt aan de beleving en het cadeaukarakter van het product. Vooral rondom themadagen zoals Koningsdag lijkt deze strategie ingezet te worden om het onderscheidend vermogen te vergroten.