Whiskas voor en na het redesign

Elmwood steekt Whiskas in nieuw paars jasje

Het Britse Elmwood heeft een redesign gemaakt voor de verpakkingen van Whiskas. Het opvallende paarse herontwerp zet het kattenmaskerpictogram van het merk prominent bovenin en de kat Tommie kijkt verwachtingsvol de consument aan.

Het bijna 90 jaar oude merk blijft nog steeds zeer herkenbaar. Elmwood zorgde ervoor dat alles wat er toe doet behouden bleef terwijl de details werden verfijnd. Het design maakt een merkbaar verschil, vooral met het nieuwe logo van Whiskas, dat wat gepolijster is geworden door meer krullen aan de letters toe te voegen en het kader van het kattenpictogram te verwijderen.

Whiskas kat Tommie

Voor wie het niet weet: de kat achter het logo en op de verpakking van Whiskas heet Tommie. Elmwood geeft de naam een ​​duidelijk gezicht door deze lieve gestreepte kat groot op de verpakking te plaatsen. Het lijkt net of ze aan tafel zit met haar pupillen wijd open als herkenning van het eten dat voor haar ligt.

Whiskas_7

Merchandise

Er is ook allerlei merchandise verkrijgbaar voor de kattenliefhebber, waaronder omvat paarse slippers, een sierkussen, een boodschappentas, een hoodie en zelfs funky spelden voor eigenaren van spijkerjassen.

Whiskas_10

 

Meer artikelen

recent new image
Nieuw design voor...

Met de feestdagen in zicht keert de...

Lees meer
recent new image
Tony’s Chocolonely brengt...

Met de introductie van de ‘Amsterdam...

Lees meer
recent new image
Outlaw geeft secundaire...

De Britse designstudio Outlaw heeft een...

Lees meer
recent new image
Lonsdale vernieuwt...

Cœur de Lion, een bekend Frans merk van...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox