Albert Heijn introduceert vernieuwd design voor eigenmerk olijfolie

Albert Heijn introduceert vernieuwd design voor olijfolie

Albert Heijn introduceert een volledig vernieuwde design van zijn eigenmerk olijfolie. Het nieuwe ontwerp, ontwikkeld door de interne designspecialisten van de supermarktketen, combineert esthetiek met functionaliteit.

Het brede assortiment olijfolie biedt voor ieder wat wils, van speciale varianten zoals truffel- en citroenolie, tot specifieke extra vierge oliën zoals Picual en Hojiblanca. Deze verpakkingsupdate sluit aan bij eerdere vernieuwingen binnen het Albert Heijn-assortiment, zoals de recente restyling van de biologische theesoorten.
De kleurrijke en opvallende verpakkingen zijn niet alleen aantrekkelijk, maar ook duurzaam: dankzij het lichtdichte blik wordt de kwaliteit van de olijfolie beter behouden.

 

AH Excellent-richtlijnen

De nieuwe verpakkingen zijn ontworpen volgens de AH Excellent-richtlijnen en benadrukken het streven om olijfolie als tafelwaardig product te positioneren. Dankzij het verfrissende ontwerp zal de olijfolie niet alleen een functionele, maar ook een decoratieve rol spelen tijdens de maaltijd.

8718907942072 truffel

 

Meer artikelen

recent new image
Nieuwe verpakking Gazon...

Voor de nieuwe verpakking van Gazon Max...

Lees meer
recent new image
Gulpener viert 200 jaar...

Gulpener bestaat dit jaar 200 jaar, of...

Lees meer
recent new image
Loe Limpens:...

Loe Limpens van Wow or Never sprak...

Lees meer
recent new image
Voice bedenkt...

Designbureau Voice heeft een...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox