Albert Heijn introduceert een volledig vernieuwde design van zijn eigenmerk olijfolie. Het nieuwe ontwerp, ontwikkeld door de interne designspecialisten van de supermarktketen, combineert esthetiek met functionaliteit.
Het brede assortiment olijfolie biedt voor ieder wat wils, van speciale varianten zoals truffel- en citroenolie, tot specifieke extra vierge oliën zoals Picual en Hojiblanca. Deze verpakkingsupdate sluit aan bij eerdere vernieuwingen binnen het Albert Heijn-assortiment, zoals de recente restyling van de biologische theesoorten. De kleurrijke en opvallende verpakkingen zijn niet alleen aantrekkelijk, maar ook duurzaam: dankzij het lichtdichte blik wordt de kwaliteit van de olijfolie beter behouden.
AH Excellent-richtlijnen
De nieuwe verpakkingen zijn ontworpen volgens de AH Excellent-richtlijnen en benadrukken het streven om olijfolie als tafelwaardig product te positioneren. Dankzij het verfrissende ontwerp zal de olijfolie niet alleen een functionele, maar ook een decoratieve rol spelen tijdens de maaltijd.