Restyling etiket Verstegen-kruidenmixen

De grootverpakkingen kruidenmixen van Verstegen hebben een nieuw verpakkingsdesign. De mixen zijn nog steeds te herkennen aan de witte bus met het felrode deksel, maar het etiket is opgefrist.

 

Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen in de verpakkingswereld?

Designvoorwaarde Verstegen: herkenbaarheid

Verstegen heeft de afgelopen tijd de verpakkingen van meerdere producten uit het assortiment gerestyled. En nu waren de grootverpakkingen of superjars aan de beurt. Wat is er veranderd? De belangrijkste eis was: herkenbaarheid, vertelt een retail manager. ‘We verpakken de kruidenmixen al jaren in witte bussen met felrood deksel. En dat is niet veranderd. Het gaat om een restyling van het etiket. Daarop is vooral geschoven met bordfotografie. De tweetalige productnamen hebben nu een centrale positie op de voorzijde van de bussen. Je ziet direct welke kruidenmix je in handen hebt. Op de achterzijde van het etiket vinden gebruikers nu, naast de ingrediëntenlijst, ook tips voor een modern gerecht op basis van vertrouwde receptuur. Dat is nieuw..’ Het etiket van deze superjars is qua uitstraling in lijn met de rest van het Verstegen-assortiment.

Meer artikelen

recent new image
Europese glasrecycling...

De Europese inzamelingsgraad van...

Lees meer
recent new image
Len Boot draagt CEO-rol...

Na een loopbaan van 35 jaar bij NNZ...

Lees meer
recent new image
Luxe verpakkingen...

De markt voor luxe verpakkingen beweegt...

Lees meer
recent new image
STI Group op weg naar...

STI Group, een toonaangevende speler in...

Lees meer
Image-Jul-30-2024-06-11-03-7865-AM

VM nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte met het laatste nieuws uit de verpakkingsindustrie
  • Techniek, duurzaamheid, design en meer
  • Gratis in jouw inbox