VHD restyling voor Bols Genever Range

VHD restyling voor Bols Genever Range

Onlangs heeft Van Heertum Design het ontwerp van de Bols Genever-range vernieuwd, die bestaat uit de jonge genever, zeer oude genever, corenwyn 2 en corenwyn 6.

Eén fles en drie kruiken die nog meer uitstralen onderdeel te zijn van één Bols familie. Met verwijzingen naar het erfgoed en Amsterdam. De stad die aan de oorsprong heeft gestaan van een merk dat, nu meer dan ooit, staat voor vakmanschap, smaak, topkwaliteit en Amsterdamse lef. Om trouw te blijven aan de indrukwekkende Bols Historie (sinds 1575) is gebruik gemaakt van de authentieke geneverfles en kruiken. Voor de kruiken is wel gekozen voor een specifieke productiemethode waarbij grove treksporen in de kruiken zichtbaar zijn (ook zichtbaar door de etiketten heen). Dit geeft een authentiek robuuste uitstraling en extra houvast. VHD zorgde ook voor de introductie van een identieke design lay-out voor de complete range, om visueel één sterke familie te creëren. daarnaast is er een nieuw klassiek centraal gepositioneerd Bols logo, met een sterke link naar de herkomst; Amsterdam 1575. Het onderlabel vertoont de soort, hoge kwaliteit, herkomst en vakmanschap. De twee luxe corenwyn varianten onderscheiden zich door extra folie en embossing gebruik op de labels en het welbekende corenwyn openingslintje.

Daarnaast zijn er ook tussen elke individuele variant kleine nuanceverschillen ingebouwd, om een duidelijke rangorde van kwaliteit en diepgang aan te geven. Denk hierbij aan; glas of kruik, zilver folie of goud folie, open of gesloten munten, blauw of zwart logo, blauw of goud wapen, etc.

 

 

Artikel delen