Twee WorldStars voor Panther Packaging

De World Packaging Organisation (WPO) heeft in november de WorldStars 2015 toegewezen, die ter gelegenheid van de beurs IPACK-IMA in Milaan in mei 2015 worden verleend. Vertegenwoordigers van 17 verpakkingsorganisaties als WPO-leden beoordeelden 265 ingeleverde projecten uit 37 landen.

Twee ingeleverde producten van Panther Packaging hebben volgens Panther Packaging de jury overtuigd. De eerste is de met de Superstar bekroonde demostand voor het Nestlé-merk Dolce Gusto. De tweede is de met de speciale prijs van de 'Goldene Welle' (gouden golf) van het VDW, Verband der Wellpappen-Industrie e.V. (Duitse vereniging van golfkartonfabrikanten) geselecteerde 'HebeBühne' (hefbrug).

Het actiedisplay voor proeverijen en demonstraties op het P.O.S. dat promotheek wordt genoemd, heeft in de praktijk voor Dolce Gusto aan de verwachtingen voldaan, informeert de display fabrikant. De slimme binnenconstructie zorgt ervoor dat de stand bijna automatisch rechtop staat en is snel klaar voor gebruik. Ingebouwde schuifvakken aan de zijkanten en een opbergvak zorgen voor het completeren van de demostand en bieden ruimte voor accessoires. De stand kan opnieuw worden gevuld en de promotheek is herbruikbaar op een ander P.O.S.

De tweede WorldStar ontving Panther Packaging voor de ontwikkeling van de 'HebeBühne' (hefbrug), een verpakking van golfkarton die een lift voor het product bevat. Een speciaal mechanisme houdt de inhoud op zijn plaats. Bij het openen van de beide zijkleppen heft het platform het product naar boven. In navolging van de juwelenkistjes is deze vorm van presentatie bijvoorbeeld geschikt voor kleinere planten, want de bloempot zit er bij. Zodra de zijdelen naar beneden zijn geklapt en het product naar boven is geheven, kan het product gemakkelijk worden uitgenomen.

www.Panther-Packaging.com

www.Panther-Display.com

www.Juicefulthings.de

Reacties

Reactie toevoegen