Philips naast Coca-Cola en McDonald’s op Brand Innovations Conference

Thomas Marzano, Global Head Brand Communications bij Philips, is toegevoegd aan de indrukwekkende en internationale lijst met sprekers op de eerste editie van het Brand Innovations Conference op 26 november a.s. in Amsterdam. De sprekers van Coca-Cola, McDonald’s en Upping Your Elvis konden eerder al worden bevestigd.

Met als thema “Brand innovation through creativity” zullen de brand leaders van vandaag op de Brand Innovations Conference aantonen dat creativiteit en innovatie cruciaal zijn voor een onderscheidende merkstrategie. Het event biedt unieke en exclusieve inspiratie voor top marketeers, management en ondernemers om de brand leaders van morgen te worden.

 

Philips; innovation and you

De passie van Thomas Marzano is onvergetelijke belevenissen creëren door verbeelding uitgedrukt met muziek, fotografie en design. De missie van Philips is om innovaties te doen die belangrijk zijn voor mensen onder het motto ‘Innovation and you’. Als Global Head of Brand Communication Design bij Philips leeft hij zijn passie en richt zich in zijn werk op het sturen van brand experience met creatieve richting voor het gehele bedrijf en alle touch points met de klanr met het merk Philips. Op de conferentie zal hij zijn ervaring en voorliefde delen in zijn betoog “Creativity is the heart of your organization: design your brand experience”.

Brand leaders op Brand Innovation Conference

Ooit gestart als grafisch ontwerper werkt Mark Carlson zich op tot copywriter, producer, director en uiteindelijk tot creative director, Als ‘brand steward’ zal hij het verhaal achter het succes van Mc Donald’s uiteen zetten in “The makings of an icon: un-wrapping the secret to brand success”. Naast McDonald’s zal John van Vleck het publiek illustreren waarom elke organisatie – ook een icoon als zijn Coca-Cola –  een “innovation ignitor”  zou moeten hebben in zijn “How to build creativity and innovation in a world-wide brand”.

Het programma van de Packaging Innovations Conference is dagvullend en deelnemers worden gedurende deze dag gefêteerd op een exclusieve lunch, hapjes en drankjes. Voor wie nog meer inspiratie nodig heeft of de creatieve voorbeelden wil zien, ruiken en voelen is een bezoek aan het exclusieve Packaging Innovations een gouden combinatie. Het jaarlijkse event op het gebied van branded packaging en retail design. Kaarten en meer informatie zijn te verkrijgen via de website www.easyFairs.nl/Pi-NL

Tags (taxonomy): 

Reacties

Reactie toevoegen